In acest document sunt stabiliti termenii si conditiile de utilizare a site-ului www.mobicasa.md si toate conditiile de achizitionare a produselor si serviciilor comercializate prin intermediul site-ului nostru. Politica de confidentialitate, de retur si orice alte documente constituie cuprinsul acestui document, numit in continuare “Termeni si conditii”. Accesarea si/sau utilizarea site-ului www.mobicasa.md de catre dumneavoastra constituie ACCEPTAREA prezentelor conditii si va obliga la respectarea acestora. Mobicasa ML S.R.L isi rezerva dreptul de a modifica in orice moment Termenii si Conditiile. Orice modificari aduse Termenilor si Conditiilor vor intra in vigoare numai pentru comenzile noi, inregistrate dupa publicarea modificarilor respective pe acest site web.
- DISPOZITII GENERALE
1.1. Acest site este detinut si administrat de Mobicasa ML S.R.L, cu sediul juridic Chisinau, bd.Dacia 30/2 , apt.5 si sediul fizic Chisinau, str. Petricani 7A, etaj.3
1.2. La inregistrarea comenzii in magazinul online, Clientul accepta Termenii si conditiile de vanzare a produselor (in continuare – Termeni si conditii) prezentate mai jos.
1.3. Acesti Termeni si Conditii, precum si informatia despre produsele afisate pe site sunt oferte publice, in conformitate cu articolul 681 din Codul civil al Republicii Moldova si a Legii nr. 284 privind Comertul Electronic. Cumparatorul, dupa ce a luat cunostinta cu textul acestor conditiilor de vanzare, le accepta prin bifarea alineatului “Am luat cunostinta cu termenii si conditiile de vanzare pe site-ului www.mobicasa.md
1.4. Relatiile dintre client si vanzator sunt stabilite in baza Legii nr. 105 din 13.03.2003 cu privire la Protectia drepturilor consumatorului, si a altor acte normative adoptate in conformitate cu aceasta.
1.5. Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica Termenii si Conditiile date, iar Clientul este obligat sa monitorizeze modificarile in mod regulat.
1.6. Clientul accepta Termenii si Conditiile, apasind butonul “Confirmarea Comenzii”, in ultima etapa de inregistrare a comenzii pe site.
- NOTIUNI UTILIZATE IN PREZENTUL DOCUMENT
2.1. Client – orice persoana fizica care are varsta peste 16 ani inregistrata pe Site, care efectueaza comanda pe www.mobicasa.md, si a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din sectiunea Termeni si Conditii Generale.
2.2. Vanzator – Mobicasa ML S.R.L
2.3. Magazin online – site, spatiu de comert electronic, care este detinut de vanzator si are adresa Internet www.mobicasa.md .Aici sunt prezentate produsele si serviciile, conditiile de achitare si de livrare pentru inregistrarea acestor comenzi de catre clienti.
2.4. Site – www.mobicasa.md
2.5. Bunuri si Servicii – orice produs sau serviciu listat pe Site, inclusiv produsele si serviciile mentionate in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator, Cumparatorului ca urmare a Contractului incheiat.
2.6. Comanda – inregistrarea cererii pentru procurarea bunurilor si serviciilor, in conformitate cu lista de produse oferite pe site.
2.7. Serviciu de livrare – serviciul, care ofera prestarea servicilor de livrare a comenzilor catre clienti.
2.8. Cont – sectiunea din Site formata dintr-o adresa de e-mail si o parola care permite Cumparatorului transmiterea Comenzii si care contine informatii despre Client/Cumparator si istoricul Cumparatorului in Site (Comenzi, facturi fiscale, garantii Bunuri, etc.). Utilizatorul este responsabil si se va asigura ca toate informatiile introduse la crearea Contului sunt corecte, complete si actualizate.
2.9. Cosul meu – sectiune din Cont care permite Cumparatorului/Utilizatorului sa adauge Bunuri sau Servicii pe care doreste sa le achizitionezela momentul adaugarii sau la un moment ulterior; in cazul in care Bunurile sau Serviciile nu sunt achizitionate la momentul adaugarii prin efectuarea Comenzii, Cumparatorul/Utilizatorul va beneficia de serviciul oferit de catre Vanzator de urmarire a Bunurilor si Serviciilor prin primirea de Comunicari Comerciale din partea acestuia.
2.10. Favorite – sectiune din Cont care permite Cumparatorului/Utilizatorului sa isi creeze Liste cu Bunuri si Servicii pe care doreste sa le urmareasca in vederea unei eventuale achizitii folosindu-se de serviciul oferit de catre Vanzator de urmarire a Bunurilor si Serviciilor prin primirea de Comunicari Comerciale din partea acestuia.
2.11. Comanda – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Cumparatorul transmite Vanzatorului, prin intermediul Site-ului intentia sa de a achizitiona Bunuri si Servicii de pe Site.
2.12. Comentariu – apreciere sau observatie cu scop critic, pe marginea unui Review sau a unui alt comentariu.
2.13. Intrebare – formula de adresare catre alti Utilizatori/Clienti/Cumparatori cu scopul de a obtine informatii despre Bunurile sau Serviciile din pagina respectiva.
2.14. Raspuns – informatie scrisa care este transmisa Utilizatorului/Clientului/Cumparatorului care a adresat o Intrebare in Site, in pagina unui anumit Bun. Raspunsul reprezinta o explicatie oferita de un Utilizator/Client/Cumparator unui alt Utilizator/Client/Cumparator in cadrul unei discutii.
2.15. Recenzie – o evaluare scrisa de catre detinatorul sau beneficiarul unui Bun sau Serviciu, evaluare redactata pe baza experientei personale si capacitatii acestuia de a realiza comentarii calitative și de a spune daca Bunul sau Serviciul respecta sau nu specificatiile mentionate de catre producator.
2.16. Rating – modalitate de exprimare a gradului de satisfactie a unui Utilizator/Client/Cumparator fata de un produs. Rating-ul se exprima sub forma de stele, fiecare Bun putand primi un punctaj de la o stea, la cinci stele. Acest grad de satisfactie va fi asociat intotdeauna review-ului scris de Utilizator/Client/Cumparator asupra unui Bun sau Serviciu.
- INREGISTRAREA PE SITE
3.1. Vanzatorul nu este responsabil pentru exactitatea si corectitudinea informatiilor furnizate de client in timpul inregistrarii.
- INREGISTRAREA SI TERMENUL DE LIVRARE A COMENZII
4.1. Comanda clientului poate fi preluata in urmatorul mod: inregistrata de catre client pe site. Detaliile de inregistare a comenzii sunt descrise in punctul “Cum sa inregistrezi comanda”.
4.2. La inregistrarea comenzii, clientul trebuie sa specifice urmatoarea informatie: numele si prenumele Clientului sau a destinatarul comenzii adresa de livrare a comenzii, telefonul de contact, e-mail.
4.3. Dupa inregistrarea comenzii, clientului i se ofera informatia privind data preconizata, de transmitere a comenzii de catre Serviciul de livrare. Data specificata depinde de disponibilitatea produselor comandate in depozitul vinzatorului, si timpul necesar pentru prelucrarea comenzii.
4.4. Vanzatorul are dreptul de a refuza inregistrarea comenzii, in cazul in care Clientul a facut deja comanda de 5 sau mai multe unitati, pe care le-a refuzat anterior, din motivele care nu sunt legate de prezenta defectelor in aceste produse.
4.5. Toate materialele informative afisate pe site, au caracter consultativ si nu pot transmite in totalitate informatia exacta despre proprietatile si caracteristicile marfurilor, inclusiv culoarea, marimea si forma. In cazul cind clientul are intrebari privind proprietatile si caracteristicile produselor, inainte de a inregistra comanda, el trebuie sa contacteze Serviciul de informatii la numarul de telefon +37369403737.
4.6. In cazul lipsei produsului comandat in depozitul vinzatorului, vanzatorul are dreptul de a anula comanda si de a informa clientul prin trimiterea unui e-mail la adresa specificata, sau prin telefon.
4.7. In cazul anularii Comenzii preplatite, costul produsului anulat este returnat catre client prin modulul in care a fost initial produsa achitarea.
- METODA DE LIVRARE
5.1. Metodele de livrare a produselor sunt menționate pe site.
5.2. Vinzatorul va face tot posibilul pentru a respecta conditiile de livrare specificate pe site, cu toate acestea, sunt posibile eventualele intarzieri in livrare, care pot aparea din cauza unor circumstante neprevazute (traficului aglomerat, conditiilor meteorologice, sarbatorilor de stat), si nu din vina vanzatorului.
5.3. Riscul de pierdere accidentala sau deteriorare a produsului se transmite clientului din momentul cind acesta primeste produsul si semneaza in documentele care confirma livrarea.
5.4. Costul de transport este calculat individual pentru fiecare comanda, in functie de zona si metoda de livrare, ce este specificata in momentul inregistrarii comenzii pe site.
5.5. In momentul livrarii, produsul este transmis clientului sau persoanei denumite in calitate de destinatar al comenzii. Daca persoana este incapabila sa obtina produsul, care trebuie sa fie achitat in numerar, produsul se transmite persoanei care este gata sa dea detalii cu privire la comanda (numarul de origine si / sau numele complet al destinatarului) si sa achite complet comanda catre persoana care efectueaza livrarea.
5.6. La primirea comenzii, clientul trebuie sa verifice aspectul exterior si ambalajul produsului, numarul de produse in comanda, integritatea.
- MODALITATEA DE PLATA
6.1. Pretul produsului este indicat pe site.
6.2. Pretul produsului poate fi modificat unilateral de catre vinzator.
6.3. Metodele de achitare a produselor sunt mentionate pe site, in rubrica “Solutii de plata”. Metoda de plata convenita se considera metoda aleasa de client, din toate metodele de achitare disponibile, la momentul efectuarii comenzii.
6.4. In cazul produselor preplatite, comanda este acceptata pentru procesare, numai dupa ce banii necesari sunt inrolati de catre Client in contul curent al Vanzatorului.
6.5. In cazul achitarii produsului cu cardul bancar, autentificarea operatiunii se efectueaza de catre banca BC Moldovaagroindbank SA. Daca banca are motive sa creada ca operatiunea are caracter fraudulos, ea are dreptul de a refuza aceasta operatiune
.
- RETURNAREA PRODUSELOR
7.1. Returnarea produsului de calitate corespunzatoare.
7.1.1. Clientul are dreptul de a refuza produsul comandat in orice moment, inainte de primire a acestuia, si dupa primirea marfurilor – in termen de 14 zile, cu exceptia zilei de cumparare. Returnarea produsului de calitate corespunzatoare este posibila in cazul daca se pastreaza aspectul exterior, proprietatile de consum, precum si un document, care dovedeste faptul si conditiile de cumparare a acestui produs. Mai multe detalii vedeti conditiile de retur in rubrica “Retur garantat” din site.
7.1.2. Clientul nu are dreptul de a refuza produsul de calitate corespunzatoare, cu proprietati individuale specifice, in cazul in care produsul specificat poate fi folosit doar de catre client.
7.1.3. In caz ca clientul refuza podusul , vinzatorul ii returneaza suma achitata pentru produsul returnat, cu exceptia costului de livrare, nu mai tarziu de 15 zile de la data de primire de catre vinzator a cererii scrise din partea clientului.
7.1.4. In termen de 14 zile de la primirea comenzii, in afara de ziua de cumparare, Clientul are dreptul de a schimba produsul de calitate corespunzatoare cu un alt produs similar, numai in cazul daca acest produs nu-i convine clientului dupa forma, dimensiuni, stil, culoare sau dotare tehnica. Clientul nu poate schimba produsul de calitate corespunzatoare, care este specificat in Lista de produse nealimentare de buna calitate, care nu pot fi returnate sau schimbate, aprobat in Legea nr. 105 din 13.03.2003 cu privire la Protectia Consumatorului.
7.1.5. Daca la momentul adresarii Clientului, produsul similar nu este in stoc, Clientul are dreptul de a respinge comanda si de a solicita returnarea sumei achitate. Vanzatorul trebuie sa ramburseze suma de bani achitata pentru produsul returnat in termen de 15 zile de la data de returnare a marfii.
7.2. Returnarea produsului de calitate necorespunzatoare
7.2.1. Clientul poate solicita schimbarea sau eliminarea defectelor a produsului de calitate necorespunzatoare. Clientul poate solicita, de asemenea ,returnarea produsululi de calitate necorespunzatoare vanzatorulului si are dreptul de a cere returnarea sumei de bani achitate in decursul perioadei de garantie, doar in cazul cind Vinzatorul nu poate sa elimine sau sa schimbe defectele produsului.
7.3. Rambursarea banilor achitati
7.3.1. Suma de bani achitata se returneaza clientului in acelasi mod, in care a fost efectuata plata pentru produs.
7.4. Lista de actiuni in caz de incalcare de catre Vinzator a conditiilor de sortiment.
7.4.1. In cazul detectarii in comanda livrata a produsului care nu corespunde cu produsul comandat, Clientul are dreptul de a refuza comanda si de a cere inlocuirea produsului conform sortimentului comandat, sau de a cere restituirea banilor achitati pentru produs.
7.4.2 Comanda poate fi acceptată sau refuzată doar integral. Astfel, în situația în care sunt mai multe produse în comandă și doar de unul dintre ele clientul nu este pe deplin mulțumit , refuzul primirii acestuia implică returul întregii comenzi.
7.4.2. Daca inlocuirea produsului este imposibila, Vanzatorul va notifica Clientul prin trimiterea unui mesaj la adresa de e-mail specificata de Client, iar banii achitati vor fi returnati in aceeasi modalitate cum au fost primiti.
7.5. Informatia detaliata despre pretentiile catre calitatea si returnarea produselor poate fi trimisa pe e-mail info.mobicasa@gmail.md
- POLITICA DE CONFIDENTIALITATE
Mobicasa are grijă să respecte în totalitate dreptul utilizatorilor privind protecția datelor cu caracter personal furnizate, oferind o experiență online sigură, care nu va afecta în nici un fel viața personală. Cu acest scop, ne asumăm direct responsabilitatea, că informațiile obținute voluntar sau involuntar de la utilizatorii noștri, vor fi folosite doar în scopurile definite.
Vizitatorii site-ului nostru trebuie să cunoască faptul că datele lor personale vor fi păstrate și prelucrate, cu scopul:
– completării bazei noastre de date, utilizate pentru realizarea rapoartelor statistice;
– informării despre ofertele, reducerile rețelei de magazine Mobicasa, și alte activități desfășurate de compania noastră, prin diverse mijloace de comunicare (poștă, e-mail, telefon, SMS etc.).
Colectarea si utilizarea datelor cu caracter personal.
Colectarea datelor pe site-ul nostru se realizează cu ajutorul diferitor modalități și instrumente specifice, cum ar fi: salvarea în baze de date a formularelor completate direct de către utilizatori, chestionarea online, urmărirea traficului pe site cu ajutorul unui soft profesional, gestionarea newsletterului, utilizând o aplicație specifică etc.
Există zone în site care necesită înregistrare sau abonare, pentru care utilizatorului îi sunt solicitate anumite date specifice. Datele solicitate sunt utilizate pentru identificare, confirmare, completare a contului. Dezabonarea poate fi făcută imediat, fără necesitatea altor confirmări suplimentare.
Toate aceste date sunt utilizate cu scopuri de informare și îmbunătățire a serviciilor, unicul deținător al informațiilor fiind compania Armonie-SFS S.R.L, care garantează respectarea deplină a dreptului de intimitate. Termenii politicii de confidențialitate se referă doar la datele furnizate voluntar de către vizitatori.
Astfel, site-ul Mobicasa colectează datele cu caracter personal, obținute cu acordul voluntar al utilizatorilor, având în vedere următoarele scopuri:
- confirmarea / expedierea / facturarea comenzilor efectuate către utilizatori;
- rezolvarea problemelor apărute, referitor la comenzile efectuate, contract, servicii sau produsele achiziționate;
- asigurarea accesului la anumite servicii;
- transmiterea periodică a noutatilor sau altor informații despre oferte, reduceri, bonusuri, în format electronic;
- contactarea utilizatorilor, la cererea voluntara sau chestiuni ce țin de Relația cu Clienții;
- scopuri statistice.
Mobicasa utilizează involuntar adresele IP (Internet Protocol Address) și alte date care nu au nici o legătură cu informațiile personale, cum ar fi ora vizitei, locul de unde a fost accesa site-ul, numele, versiunea browserului, sistemul de operare, furnizate de către browserul internet prin intermediul căruia a fost accesat site-ul, în următoarele cazuri:
– administrarea site-ului;
– analiza / urmărirea intereselor utilizatorilor;
– utilizarea datelor demografice pentru uz intern (scopuri statistice);
– îmbunătățirea nivelului de accesibilitate în utilizarea site-ului;
– publicarea informațiilor cât mai relevante pentru utilizatori.
Mobicasa se obligă să adopte toate măsurile de securitate necesare protejării informațiilor obținute de la utilizatori, atât online cât și offline. Pentru mai multe detalii, consultați în prealabil termenii legali și alte informații referitoare la colectarea datelor cu caracter personal.