Mobicasa a simplificat procesul de achitare a produsului dorit , îți facem viata mai ușoară și mai frumoasă. Îți oferim o gamă cât mai variată de modalități de plată pentru produsele adăugate în coșul de cumpărături.
Așadar, ați ales produsul, după aceasta vi se propun mai multe metode de plată:
Numerar
Poți să plătești în numerar, exclusiv în lei (MDL) , atât pentru cumpărăturile de pe mobicasa.md, cât și pentru cele din magazinul nostru.
Cum achit în numerar?:
- Prin ramburs, curierului, la livrarea produselor comandate pe mobicasa.md; Serviciul de ramburs se percepe la achitarea în numerar pentru toate raioanele țării și este tarifat suplimentar în mărime de 2,5% din valoarea comenzii. Pentru livrările efectuate în mun. Chișinău nu se percepe comision pentru serviciul de ramburs!
- La casa de marcat, în magazin, inclusiv în cazul produselor pentru care ai făcut rezervare Online, și pentru care ai optat să faci plata în magazin
Card bancar
Dacă nu vă păstrați banii cash și utilizați numai cardul bancar, pentru noi nu este o problemă. Poți să plătești cu cardul pentru cumpărăturile de pe mobicasa.md, cât și pentru cele din magazinul nostru.
Cum achit cu cardul bancar?:
- Direct pe site. La finalizarea comenzii pe site aveți posibilitatea de achitare securizat online. Folosiți orice card Visa, Mastercard sau American Express. Mobicasa nu stocheaza date bancare cu caracter personal, vă puteți simți în siguranță dacă alegeți această modalitate de plată.
- La livrare. Curierul nostru poate veni cu un terminal de plată mobil, pentru a încheia tranzacția. Folosiți orice card Visa, Mastercard sau American Express.
Important! Plata cu cardul la livrare este posibilă doar în raza municipiului Chișinău.
- În magazin. Cu orice card Visa, Mastercard sau American Express, în caz că ați selectat opțiunea de ridicare a produselor de la magazin!
Transfer bancar
Atunci cand plasezi o comanda pe mobicasa.md poti sa optezi pentru achitarea produselor prin ordin de plata. Va fi necesar să vă deplasați la bancă sau să folosiți internet banking. Iti vom pregati produsele pentru livrare numai dupa ce avem confirmarea încasarii sumei de plată într-unul din conturile companiei noastre. Opțiune valabilă atât pentru persoanele fizice cât și pentru persoanele juridice.
În rate cu 0% dobândă
Gata cu adunatul banilor luni în şir şi amânatul cumpărăturilor dorite. Urgenţă, ocazie unică sau ofertă specială, bucură-te de ele acum! Cumperi acum, dar plăteşti treptat. Valoarea cumpărăturii va fi împărţită în rate egale pe care le vei achita pe parcursul a câteva luni. Cel mai important: Cu Liber Card și Star Card achiți în rate fără dobândă, fără comisioane și costuri suplimentare.
Important! Această modalitate de plată nu este valabilă pentru produsele cu preț redus!
Achitarea în rate cu cardul cu 0% dobândă este de :
Liber Card – 3 rate
Credit
MOBICASA vă oferă posibilitatea achitării produselor alese prin credit, fără a vă afecta bugetul. Cel mai important detaliu pe care trebuie să-l știți este că, pentru a obține un credit, aveți nevoie doar de buletin, fără garanții, fără informații inutile, aplicabil oricărui produs.
Compania noastră activează în parteneriat cu câteva companii de micro-creditare. Iată care sunt cele mai importante:
Tipurile de credite:
Credit 0% – preferatul clienților, cu acest credit nu plătiți nici un leu mai mult. Creditul 0% poate fi luat pe o perioadă de la 3 până la 12 de luni.
Important! Credit Zero nu se aplică la produsele cu preț redus.
Credit Retail – este foarte simplu. Lunar, veți achita cu o mică dobândă mai mult. Creditul Retail poate fi luat pe o perioadă de la 6 până la 36 de luni. Calculul aproximativ pentru fiecare produs îl puteți găsi în compartimentul fiecărui produs, în rubrica Calculator Credit.
Mulți continuă să se teamă de împrumuturi, de înșelăciune, de supraplăți și perioade lungi de aprobare, însă cu MOBICASA aceste frici pot fi uitate. Cererea se depune online de către noi, este foarte simplu și comod , avem nevoie doar de buletin și să cunoaștem perioada pentru care doriți să aplicați. Vă vom consulta care tip de credit este mai avantajos astfel încît să aveți doar de cîștigat!
Credit
MOBICASA vă oferă posibilitatea achitării produselor alese prin credit, fără a vă afecta bugetul. Cel mai important detaliu pe care trebuie să-l știți este că, pentru a obține un credit, aveți nevoie doar de buletin, fără garanții, fără informații inutile, aplicabil oricărui produs.
Compania noastră activează în parteneriat cu câteva companii de micro-creditare. Iată care sunt cele mai importante:
Tipurile de credite:
Credit 0% – preferatul clienților, cu acest credit nu plătiți nici un leu mai mult. Creditul 0% poate fi luat pe o perioadă de la 3 până la 12 de luni.
Important! Credit Zero nu se aplică la produsele cu preț redus.
Credit Retail – este foarte simplu. Lunar, veți achita cu o mică dobândă mai mult. Creditul Retail poate fi luat pe o perioadă de la 6 până la 36 de luni. Calculul aproximativ pentru fiecare produs îl puteți găsi în compartimentul fiecărui produs, în rubrica Calculator Credit.
Cererea se depune online de către noi, este foarte simplu și comod , avem nevoie doar de buletin și să cunoaștem perioada pentru care doriți să aplicați. Vă vom consulta care tip de credit este mai avantajos astfel încît să aveți doar de cîștigat!
În rate cu 0% dobândă
Gata cu adunatul banilor luni în şir şi amânatul cumpărăturilor dorite. Urgenţă, ocazie unică sau ofertă specială, bucură-te de ele acum! Cumperi acum, dar plăteşti treptat. Valoarea cumpărăturii va fi împărţită în rate egale pe care le vei achita pe parcursul a câteva luni.
Cel mai important: Cu Liber Card și Star Card achiți în rate fără dobândă, fără comisioane și costuri suplimentare.
Important! Această modalitate de plată nu este valabilă pentru produsele cu preț redus!
Achitarea în rate cu cardul cu 0% dobândă este de :
Liber Card – 3 rate
Mulți continuă să se teamă de împrumuturi, de înșelăciune, de supraplăți și perioade lungi de aprobare, însă cu MOBICASA aceste frici pot fi uitate.
MOBICASA îți pune la dispoziție urmatoarele servicii:
1. Livrare oriunde în R.Moldova (cu exceptia Transnitria)
2. Ridicare la etaj/casă (serviciu disponibil doar pentru mun.Chișinău)
3. Montarea mobilierului (serviciu disponibil doar pentru mun.Chișinău)
LIVRARE
MOBICASA îți oferă condiții avantajoase de livrare pentru produselor achiziționate.
Mobila se va livra în ambalajul original, sigilat de producător, iar integritatatea cutiilor va fi asigurată pe tot parcursul transportării.
Livrarea comenzilor se efectuează marți-sâmbătă în mun.Chișinău, și de luni-sâmbătă în celelalte localități din țară.
Unde și cu ce preț livrăm?:
- Livrare în mun.Chișinău
Se efectuează gratis până la scara blocului de locuit sau până la poarta casei.
Important! Ridicarea la etaj/casă este contra cost.(vedeți serviciul “Ridicare etaj/casă”)
Pentru mun.Chișinău avem 2 opțiuni de livrare:
a) Livrare gratuită
Se livrează între orele 10:00 și 18:00.
Nota: Ora de livrare conform graficului de livrare MOBICASA
Comandă plasată |
Pîna la ora 10.00 |
După ora 10.00 |
Marți-Vineri |
Aceeași zi |
A doua zi |
Sâmbătă |
Aceeși zi |
Marți |
Duminică-Luni |
Marți |
Marți |
b) Curier rapid
Se livrează între orele 10:00 și 18:00.
Nota: Ora de livrare se stabilește de către CLIENT
Comandă plasată |
Pîna la ora 10.00 |
După ora 10.00 |
Marți-Vineri |
Aceeași zi,
Oră stabilită |
A doua zi,
Oră stabilită |
Sâmbătă |
Aceeși zi,
Oră stabilită |
Marți,
Oră stabilită |
Duminică-Luni |
Marți,
Oră stabilită |
Marți,
Oră stabilită |
- Livrare în orice oraș/sat din R.Moldova
Livrarea se efectuează până la scara blocului de locuit sau până la poarta casei din localitatea dvs.
Livrarea se taxează în dependență de greutatea produselor și volumul acestora.
Prețul serviciului îl puteti vedea la finalizarea cumparăturii , în dreptul compartimentului Curier rapid, după alegerea raionului unde se va efectua livrarea.
Important! Ridicarea la etaj/casă nu este disponibil pentru raioanele R.Moldova.
Grafic livrare în localități:
Comandă plasată |
Pîna la ora 10.00 |
După ora 10.00 |
Marți-Vineri |
1-2 zile |
2-3 zile |
Sâmbătă |
Luni |
Miercuri |
Duminică-Luni |
Miercuri-Joi |
Joi-Vineri |
- Ridicare personală
Daca nu dorești sa-ți fie livrată comanda prin curierat rapid, ai posibilitatea să ridici personal produsele comandate de la oricare magazin MOBICASA.
Operatorul nostru te va contacta în timpul programului nostru de lucru și îți va comunica când poți prelua comanda din magazin.
Notă: În condiții excepționale MOBICASA își rezervează dreptul de a modifica termenul de livrare, anunțând în prealabil cumpărătorul.
RIDICARE ETAJ/CASĂ
Important! Serviciul de ridicare este disponibil doar în mun.Chișinău
Pentru comoditatea ta punem la dispoziție serviciul ridicare la etaj dorit sau casă de locuit.
Menționăm ca orice livrare efectuată de către Mobicasa este efectuată până la scara blocului sau până la poarta casei clientului. Așa că este bine sa știi că ridicarea unei comenzi poate fi solicitată fie integral pentru toate produsele din comandă fie nu se solicită deloc.
În cazul când nu soliciți serviciul ridicare la etaj/casă, te rugăm să verifici coletul primit conform instrucțiunilor din rubrica Verifică colet. Toate neconformitățile ulterioare dupa verficarea și acceptarea coletului nu se vor accepta, deoarece vom presupune că aceste au fost cauzate de tine, din moment ce ai acceptat livrarea inițială a coletului
Atenție! Prețul pentru serviciul ridicare nu este inclus în prețul de cumpărare a fiecarui produs. Informații privind prețul serviciului îl găsiți la etapa finală de înregistrare a comenzii, în coșul de cumpărături, alegând etajul blocului sau casei unde este solicitat.
MONTARE
Important! Serviciul de montare este disponibil doar în mun.Chișinău.
Toate produsele sunt livrate în formă dezansamblată și dispun de instrucțiuni de asamblare!
Dacă ți se pare ca nu te descurci singur/ă, îți propunem echipa de montatori a companie MOBICASA.
Serviciul dat se aplică tuturor produselor de mobilier ce necesită montare pentru a fi deplin funcționale.
Atenție! Prețul pentru serviciul montare nu este inclus în prețul de cumpărare a fiecarui produs.
Informații privind prețul montării îl găsiți la etapa finală de înregistrare a comenzii, în coșul de cumpărături.
Zona de serviciu |
Preț |
Nu include: |
mun. Chișinău |
8% din valoarea produsului |
Ridicare la etaj/casă |
Știm cum este. A venit momentul cînd primești produsul comandat și mult așteptat. Ești acasă și te apuci nerăbdător și curios să îl deschizi. Este foarte neplăcut dacă găsești un defect acolo unde ar trebui sa fie totul perfect. Pentru astfel de momente am creat serviciul Verificare Colet.
Cum funcționează?
1. În momentul în care curierul este la tine la ușă sau la poartă, îți recomandăm să-i soliciți să deschidă coletul ca sa verifici ce conține.
2. Verifică în primul rând să vezi dacă în colet se găsesc produsele comandate.
3. Apoi verifici starea în care acestea au ajuns la tine. Verificarea poate să privească doar aspectul produselor. Ele trebuie să se prezinte fără neconformități vizibile (zgârieturi, semne de lovire, lipsă accesorii etc.). Important! Prin serviciul Verificare Colet NU se poate proba funcționalitatea tehnică a produselor.
4. Dacă ești pe deplin mulțumit de cele constatate, accepți livrarea și îi semnezi curierului actul de primire. Ne confirmi astfel că totul este in regulă cu produsele din comanda ta.
5. În cazul în care observi neconformități, ai tot dreptul să refuzi primirea coletului. Curierul va completa un proces verbal de constatare, unde vor fi trecute motivele de refuz, tu îl vei semna și asta este tot. Coletul ne va fi returnat.
6. Este bine să știi că în cazul în care te răzgândești dupa ce ai acceptat produsele, NU poți apela la serviciul Retur a produselor corespunzatoare, care sunt specificat în Lista de produse nealimentare de calitate corespunzatoare, aprobat in Legea nr. 105 din 13.03.2003 cu privire la Protectia Consumatorului.
Important! Este bine să știi că livrarea unei comenzi poate fi acceptată sau refuzată doar integral. Astfel, în situația în care sunt mai multe produse în comandă și doar de unul dintre ele nu ești pe deplin mulțumit, refuzul primirii acestuia implică returul întregii comenzi.
Ce se întîmplă dacă refuzi livrarea?
Depinde doar de tine:
1. Îți putem livra un nou produs, dacă acesta se mai află în stoc. Iar noua livrare va fi gratuită pentru tine.
2.Îți putem restitui contravaloarea comenzii, dacă ai achitat-o deja si nu-ți putem oferi un alt produs în locul celui refuzat.
Te vom contacta de îndată ce vom fi informati despre faptul că ai refuzat livrarea unei comenzi. Vom stabili împreună cu tine pașii următori, în funcție de opțiunile disponibile și de ceea ce îți dorești.
MOBILĂ
CONDIȚII GENERALE
- Fiecare produs comercializat benefeciază de garanție conform legislației Republicii Moldova în vigoare, termenul de garanție fiind valabil 12 luni de la data vânzării.
- Garanția este valabilă din data cumpărării produsului și în condițiile de utilizare corespunzătoare.
- Garanția se oferă doar în cazul prezentării facturii sau bonului fiscal al produsului vizat.
- Piesele de mobilă sunt ambalate în cutii de carton din mai multe straturi, prevăzute în interior cu protejare a zonelor sensibile, astfel încât să asigure integritatea mărfii.
- Cumpărătorul este de acord cu faptul că apariția în timp a fisurilor pe sau în jurul nodurilor de lemn nu pot fi considerate defecte de calitate. Garanția nu poate fi aplicată pentru acest subiect.
- Cumpărătorul este de acord cu faptul că produsele din materiale precum: piele ecologică, lemn, furnir nu pot fi fabricate identic din punct de vedere al texturii, nuanțelor de culoare pe diferite suprafețe și a particularităților aparente pe material. Acestea nu sunt considerate defecte de calitate.
GARANȚIA DEVINE INAPLICABILĂ
- În cazul apariției defectelor din neglijența transportatorului sau a clientului.
- Pentru defecțiunile survenite în urma efectuării operațiunilor de montare de către personal necalificat sau de către cumpărător.
- În urma incendierii sau deteriorării de către animalele domestice.
- Ca urmare a decolorării produsului per ansamblu sau a unor părți componente în rezultatul contactului cu apa sau altor substanțe și soluții.
- În cazul vopsirii produsului sau a unor detalii de către client sau alte persoane terțe.
- În cazul utilizării necorespunzatoare a modului de utilizare și întretinere a mobilierului.
MODUL DE UTILIZARE ȘI ÎNTREȚINERE
- Produsele de mobilier se vor manipula și transporta doar în ambalajele originale.
- Fiecare produs va fi dezambalat cu grijă, evitându-se lovirea sau zgârâierea detaliilor de mobilier.
- Produsul mobilier va fi asamblat și instalat într-o încăpere cu o temperatură nu mai mică de +10*C și umeditatea relativă a aerului între 35% și 50%.
- Piesele de mobilă, precum și ansamblul mobilier, trebuie ferite de umezeală, îngheț, căldură excesivă și acțiune prelungită a razelor solare directe.
- Distanța la care poate fi expus mobilierul față de o sursă de încălzire, nu trebuie să fie mai mică de 1 metru.
- Toate sistemele de fixare a mobilierului de lemn trebuie strînse repetat la 3,6,9 și 12 luni din data vînzării.
- Suprafețele de mobilier trebuie ferite de obiectele ude, fierbinți sau alcool.
- Curățirea și lustruirea suprafețelor se va face, după caz, cu soluții speciale pentru lemn, stofă, piele.
Se interzice:
- Ștergerea suprafețelor cu cârpe unse în ulei, petrol sau alcool;
- Folosirea preparatelor de curățare care conțin elemente abrazive sau acizi;
- Împingerea pe podea a mobilierului asamblat.
SALTELE
CONDIȚIILE DE EXPLOATARE ȘI ÎNTREȚINERE
- Salteaua trebuie amplasată pe o suprafață dură și dreaptă;
- Dimensiunea saltelei trebuie să corespundă dimensiunii suprafeței pe care va fi instalată;
- Greutatea utilizatorului trebuie să corespundă, respectiv să nu fie mai mare decât indicele de greutate maximă al saltelei;
- Se recomandă utilizarea saltelei la o temperatură mai mare de +5*C și la o distanță minimă de 0,5 m față de sursa de căldură;
- Pentru adaptarea suprafeței saltelei la greutate, se recomandă, o dată la 3 (trei) luni, schimbarea poziției saltelei ”cap-picioare” și utilizarea ei într-un așa mod repetat.
Se interzice:
- Rularea sau plierea saltelei în mod repetat;
- Exploatarea sau păstrarea saltelei într-un mediu cu umeditate ridicată și/sau fără aerisire;
- Curățirea cu solvenți chimici sau substanțe care pot cauza deteriorarea saltelei;
- Utilizarea saltelei ca obiect, excluziv pentru ședere.
Mențiuni:
- Înălțimea reglementată a saltelei, indicată pe ambalaj, va rămâne neschimbată pe toată durata exploatării.
ACORDAREA ȘI TERMENUL GARANȚIEI
- Garanția se acordă conform legislației Republicii Moldova;
- Garanția este valabilă din data cumpărării produsului și în condițiile de utilizare corespunzătoare, indicate în articolul despre exploatare și întreținere;
- Garanția se oferă doar în cazul prezentării facturii sau bonului fiscal al produsului vizat.
Garanția nu se răsfrânge:
- În cazul transportării incorecte care a cauzat deformarea sau apariția unor defecte ale saltelei;
- Dacă salteaua s-a defectat în urma incendiului, inundației sau altor accidente;
- În cazul apariției unor defecte aplicate intenționat.
Mențiuni:
- Returnarea saltelei se face doar în cazul când ambalajul rămâne intact și nedeteriorat (conf. cap. 4 din HG Nr.1465 din 08/12/2003 )
Important! Clientul nu poate schimba sau returna produsul de calitate corespunzătoare, care este specificat în Lista de produse nealimentare de bună calitate, aprobat in Legea nr. 105 din 13.03.2003 cu privire la Protectia Consumatorului.
LISTA
produselor nealimentare de calitate corespunzătoare ce nu pot fi returnate sau înlocuite cu un produs similar
2. Confecţii şi articole din tricot (articole de lenjerie de corp, lenjerie de pat, articole de ciorăpărie).
3. Articole de igienă individuală (periuţe de dinţi, piepteni, agrafe, bigudiuri, pensete, aparate de ras manuale sau electrice şi alte articole destinate îngrijirii corpului).
10. Mobilă de menire socială (garnituri şi seturi).
content 0
content 1
У данного товара пока нет отзывов.