
Mobicasa a simplificat procesul de achitare a produsului dorit , îți facem viata mai ușoară și mai frumoasă. Îți oferim o gamă cât mai variată de modalități de plată pentru produsele adăugate în coșul de cumpărături.
Așadar, ați ales produsul, după aceasta vi se propun mai multe metode de plată:
Numerar
Poți să plătești în numerar, exclusiv în lei (MDL) , atât pentru cumpărăturile de pe mobicasa.md, cât și pentru cele din magazinul nostru.
Cum achit în numerar?:
- Prin ramburs, curierului , la primirea produselor . Destinat doar pentru raioanele țării.
Serviciul de ramburs se percepe suplimentar la achitarea în numerar sau card este tarifat respectiv cu 2,5% (în numerar) și 3% (card) din valoarea comenzii.
Nota!Pentru livrările efectuate în mun. Chișinău nu se percepe comision pentru serviciul de ramburs!
- Numerar în magazin inclusiv în cazul produselor pentru care ai făcut rezervare Online, și pentru care ai optat să faci plata în magazin.
- Numerar la livrare , doar pentru mun. Chișinău. Curierul nostru poate veni cu un terminal de plată mobil, pentru a încheia tranzacția.
nota!Pentru livrările efectuate în mun. Chișinău nu se percepe comision pentru serviciul de ramburs!
Card bancar sau MIA POS
Dacă nu vă păstrați banii cash și utilizați numai cardul bancar, pentru noi nu este o problemă. Poți să plătești cu cardul sau prin intermediul MIA POS pentru cumpărăturile de pe mobicasa.md, cât și pentru cele din magazinul nostru.
Cum achit cu cardul bancar sau MIA POS?:
- Direct pe site. La finalizarea comenzii pe site aveți posibilitatea de achitare securizată online cu cardul, precum și prin MIA POS (disponibil doar pentru carduri emise în Republica Moldova). Folosiți orice card Visa, Mastercard sau American Express.
Important! Mobicasa nu stocheaza date bancare cu caracter personal, vă puteți simți în siguranță dacă alegeți această modalitate de plată.
- La livrare. Curierul nostru poate veni cu un terminal de plată mobil, pentru a încheia tranzacția. Folosiți orice card Visa, Mastercard sau American Express, precum și prin MIA POS.
Important! Plata cu cardul la livrare este posibilă doar în raza mun.Chișinău.
- În magazin. Cu orice card Visa, Mastercard sau American Express, precum și prin MIA POS ,în caz că ați selectat opțiunea de ridicare a produselor de la depozit!
Nota: Achitarea prin MIA POS poate fi efectuată doar cu carduri emise în Republica Moldova.
Transfer bancar
Atunci cand plasezi o comanda pe mobicasa.md poti sa optezi pentru achitarea produselor prin ordin de plata. Va fi necesar să vă deplasați la bancă sau să folosiți internet banking. Iti vom pregati produsele pentru livrare numai dupa ce avem confirmarea încasarii sumei de plată într-unul din conturile companiei noastre. Opțiune valabilă atât pentru persoanele fizice cât și pentru persoanele juridice.
În rate cu 0% dobândă – preferatul clienților, cu acest credit nu plătiți nici un leu mai mult.
Valoarea cumpărăturii va fi împărţită în rate egale pe care le vei achita pe parcursul a câteva luni. Cel mai important: Cu Iute Credit, Microinvest sau Easy Credit achiți în rate fără dobândă, fără comisioane și costuri suplimentare.
Creditul 0% poate fi lsolicitat pe o perioadă de la 4 până la 12 de luni.
Important! Această modalitate de plată nu este valabilă pentru produsele cu preț redus!
Credit RETAIL
Este foarte simplu. Lunar, veți achita cu o mică dobândă mai mult. Creditul Retail poate fi luat pe o perioadă de la 6 până la 36 de luni.
Compania noastră activează în parteneriat cu câteva companii de micro-creditare. Iată care sunt cele mai importante: Iute Credit ,Microinvest și Easy Credit
Cererea se depune online de către noi, este foarte simplu și comod , avem nevoie doar de buletin și să cunoaștem perioada pentru care doriți să aplicați. Vă vom consulta care tip de credit este mai avantajos astfel încît să aveți doar de cîștigat!


MOBICASA vă oferă posibilitatea achitării produselor alese prin credit, fără a vă afecta bugetul. Cel mai important detaliu pe care trebuie să-l știți este că, pentru a obține un credit, aveți nevoie doar de buletin, fără garanții, fără informații inutile, aplicabil oricărui produs.
Compania noastră activează în parteneriat cu câteva companii de micro-creditare. Iată care sunt cele mai importante:
- Iute Credit
- Microinvest
- Easy Creadit
Gata cu adunatul banilor luni în şir şi amânatul cumpărăturilor dorite. Urgenţă, ocazie unică sau ofertă specială, bucură-te de ele acum! Cumperi acum, dar plăteşti treptat. Valoarea cumpărăturii va fi împărţită în rate egale pe care le vei achita pe parcursul a câteva luni.
Tipurile de credite:
Credit 0% / În rate cu 0% dobândă – preferatul clienților, cu acest credit nu plătiți nici un leu mai mult. Creditul 0% poate fi luat pe o perioadă de la 4 până la 12 de luni.
Important! Credit 0% nu se aplică la produsele cu preț redus.
Credit Retail – este foarte simplu. Lunar, veți achita cu o mică dobândă mai mult. Creditul Retail poate fi luat pe o perioadă de la 6 până la 36 de luni. Calculul aproximativ pentru fiecare produs îl puteți găsi în compartimentul fiecărui produs, în rubrica Calculator Credit.
Cererea se depune online de către noi, este foarte simplu și comod , avem nevoie doar de buletin și să cunoaștem perioada pentru care doriți să aplicați. Vă vom consulta care tip de credit este mai avantajos astfel încît să aveți doar de cîștigat!
Mulți continuă să se teamă de împrumuturi, de înșelăciune, de supraplăți și perioade lungi de aprobare, însă cu MOBICASA aceste frici pot fi uitate.


MOBICASA îți pune la dispoziție urmatoarele servicii:
1. Livrare oriunde în R.Moldova (cu exceptia Transnitria)
2. Ridicare la etaj/casă (serviciu disponibil doar pentru mun.Chișinău)
3. Montarea mobilierului (serviciu disponibil doar pentru mun.Chișinău)
LIVRARE
MOBICASA îți oferă condiții avantajoase de livrare pentru produselor achiziționate.
Mobila se va livra în ambalajul original, sigilat de producător, iar integritatatea cutiilor va fi asigurată pe tot parcursul transportării.
Livrarea comenzilor se efectuează marți-sâmbătă în mun.Chișinău, și de luni-sâmbătă în celelalte localități din țară.
Unde și cu ce preț livrăm?:
- Livrare în mun.Chișinău
Se efectuează contra plată până la scara blocului de locuit sau până la poarta casei.
Important! Ridicarea la etaj/casă este contra cost.(vedeți serviciul “Ridicare etaj/casă”)
Grafic de livrare pentru mun.Chișinău:
Se livrează între orele 09:00 și 17:00 de Marți până Sâmbătă.
Duminică și Luni nu se livrează.
Nota: Ora de livrare conform graficului de livrare MOBICASA
| Comandă plasată |
Pîna la ora 08.00 |
După ora 08.00 |
| Marți-Vineri |
Aceeași zi |
A doua zi |
| Sâmbătă |
Aceeși zi |
Marți |
| Duminică-Luni |
Marți |
Marți |
- Livrare în orice oraș/sat din R.Moldova
Livrarea se efectuează până la scara blocului de locuit sau până la poarta casei din localitatea dvs.
Livrarea se taxează în dependență de greutatea produselor și volumul acestora.
Prețul serviciului îl puteti vedea la finalizarea cumparăturii , în dreptul compartimentului Curier rapid, după alegerea raionului unde se va efectua livrarea.
Important! Ridicarea la etaj/casă nu este disponibil pentru raioanele R.Moldova.
Grafic livrare în localități:
| Comandă plasată |
Pîna la ora 08.00 |
După ora 08.00 |
| Marți-Vineri |
1-2 zile |
2-3 zile |
| Sâmbătă |
Luni |
Miercuri |
| Duminică-Luni |
Miercuri-Joi |
Joi-Vineri |
- Ridicare personală
Dacă nu dorești livrarea comenzii prin curierat rapid, ai posibilitatea să ridici personal produsele comandate de la unul din depozitele MOBICASA.
Plasează comanda online , alege ridicare personală și un operator MOBICASA te va contacta în timpul programului de lucru pentru a-ți confirma disponibilitatea comenzii,
data ridicării și depozitul de unde o poți prelua.
Notă: În condiții excepționale MOBICASA își rezervează dreptul de a modifica termenul de livrare, anunțând în prealabil cumpărătorul.
RIDICARE ETAJ/CASĂ
Important! Serviciul de ridicare este disponibil doar în mun.Chișinău
Pentru comoditatea ta punem la dispoziție serviciul ridicare la etaj dorit sau casă de locuit.
Menționăm ca orice livrare efectuată de către Mobicasa este efectuată până la scara blocului sau până la poarta casei clientului. Așa că este bine sa știi că ridicarea unei comenzi poate fi solicitată fie integral pentru toate produsele din comandă fie nu se solicită deloc.
În cazul când nu soliciți serviciul ridicare la etaj/casă, te rugăm să verifici coletul primit conform instrucțiunilor din rubrica Verifică colet. Toate neconformitățile ulterioare dupa verficarea și acceptarea coletului nu se vor accepta, deoarece vom presupune că aceste au fost cauzate de tine, din moment ce ai acceptat livrarea inițială a coletului
Atenție! Prețul pentru serviciul ridicare nu este inclus în prețul de cumpărare a fiecarui produs. Informații privind prețul serviciului îl găsiți la etapa finală de înregistrare a comenzii, în coșul de cumpărături, alegând etajul blocului sau casei unde este solicitat.
MONTARE
Important! Serviciul de montare este disponibil doar în mun.Chișinău.
Toate produsele sunt livrate în formă dezansamblată și dispun de instrucțiuni de asamblare!
Dacă ți se pare ca nu te descurci singur/ă, îți propunem echipa de montatori a companie MOBICASA.
Serviciul dat se aplică tuturor produselor de mobilier ce necesită montare pentru a fi deplin funcționale.
Atenție! Prețul pentru serviciul montare nu este inclus în prețul de cumpărare a fiecarui produs.
Informații privind prețul montării îl găsiți la etapa finală de înregistrare a comenzii, în coșul de cumpărături.
| Zona de serviciu |
Preț |
Nu include: |
| mun. Chișinău, or. Ialoveni. |
8% din valoarea produsului |
Ridicare la etaj/casă |
Notă: Montarea și ridicarea în raioanele Ialoveni, Strășeni, Orhei, Criuleni, Hîncești și Anenii Noi se poate realiza în funcție de disponibilitate, după confirmarea cu operatorul.


Știm cum este. A venit momentul cînd primești produsul comandat și mult așteptat. Ești acasă și te apuci nerăbdător și curios să îl deschizi. Este foarte neplăcut dacă găsești un defect acolo unde ar trebui sa fie totul perfect. Pentru astfel de momente am creat serviciul Verifică Colet.

Cum funcționează livrarea și verificarea coletului ?
- La livrare, produsele MOBICASA sunt predate sigilate, în ambalajul original al producătorului.
- Clientul are dreptul să efectueze o verificare vizuală a coletului în prezența curierului, pentru a se asigura că:
a) produsele comandate corespund comenzii;
b) ambalajul este intact;
c) nu există defecte vizibile (zgârieturi, urme de lovire, deteriorări externe).
- Desigilarea completă a cutiilor, montarea sau testarea produselor nu fac parte din serviciul de livrare și nu pot fi solicitate curierului.
- Dacă în urma verificării vizuale constați neconformități evidente, ai dreptul să refuzi întreaga comandă. În acest caz, curierul va întocmi un proces-verbal de constatare, iar coletul va fi returnat către MOBICASA.
⚠️ Important:Livrarea unei comenzi poate fi acceptată sau refuzată doar integral. Refuzul unui produs din comandă implică returul întregii comenzi.
- Dacă ești pe deplin mulțumit de cele constatate, accepți livrarea și îi semnezi curierului actul de primire. Ne confirmi astfel că totul este in regulă cu produsele din comanda ta. Prin semnarea documentelor de primire, confirmi că produsele au fost recepționate în stare bună din punct de vedere vizual.
- În cazul în care te răzgândești după ce ai acceptat produsele și dorești să faci retur, este bine să știi că
-
Achiziții din magazinele fizice (offline):
Conform Legii nr. 105/2003 privind protecția consumatorului, produsele nealimentare de bună calitate (inclusiv mobilierul) NU pot fi returnate sau schimbate după acceptarea livrării, dacă nu prezintă defecte.
-
Achiziții online:
Pentru comenzile plasate online, clientul beneficiază de dreptul de retur în termen de 14 zile calendaristice, doar dacă produsul nu a fost utilizat, montat, deteriorat sau desigilat peste nivelul unei simple verificări, fiind returnat complet, în ambalajul original.
Condițiile complete sunt descrise în Politica Retur MOBICASA.
Ce se întîmplă dacă refuzi comanda din cauza neconformităților depistate la livrare?
- Dacă produsul este refuzat la livrare din cauza unei neconformități imputabile vânzătorului (defect, deteriorare, produs greșit),
Mobicasa va:
1. Livra un nou produs, dacă acesta se mai află în stoc.
2. Restitui contravaloarea comenzii, dacă ai achitat-o deja si nu-ți putem oferi un alt produs în locul celui refuzat.
Te vom contacta de îndată ce vom fi informati despre faptul că ai refuzat livrarea unei comenzi. Vom stabili împreună cu tine pașii următori, în funcție de opțiunile disponibile și de ceea ce îți dorești.
Ce se întîmplă în cazul refuzului (nejustificat) la livrare?
- În cazul în care produsul este conform, iar refuzul sau returul are loc din motive ce țin exclusiv de decizia clientului (răzgândire), costurile de transport vor fi suportate de client, conform politicii de retur aplicabile.


MOBILĂ
CONDIȚII GENERALE
- Fiecare produs comercializat benefeciază de garanție conform legislației Republicii Moldova în vigoare, termenul de garanție fiind valabil 12 luni de la data vânzării.
- Garanția este valabilă din data cumpărării produsului și în condițiile de utilizare corespunzătoare.
- Garanția se oferă doar în cazul prezentării facturii sau bonului fiscal al produsului vizat.
- Piesele de mobilă sunt ambalate în cutii de carton din mai multe straturi, prevăzute în interior cu protejare a zonelor sensibile, astfel încât să asigure integritatea mărfii.
- Cumpărătorul este de acord cu faptul că apariția în timp a fisurilor pe sau în jurul nodurilor de lemn nu pot fi considerate defecte de calitate. Garanția nu poate fi aplicată pentru acest subiect.
- Cumpărătorul este de acord cu faptul că produsele din materiale precum: piele ecologică, lemn, furnir nu pot fi fabricate identic din punct de vedere al texturii, nuanțelor de culoare pe diferite suprafețe și a particularităților aparente pe material. Acestea nu sunt considerate defecte de calitate.
GARANȚIA DEVINE INAPLICABILĂ
- În cazul apariției defectelor din neglijența transportatorului sau a clientului.
- Pentru defecțiunile survenite în urma efectuării operațiunilor de montare de către personal necalificat sau de către cumpărător.
- În urma incendierii sau deteriorării de către animalele domestice.
- Ca urmare a decolorării produsului per ansamblu sau a unor părți componente în rezultatul contactului cu apa sau altor substanțe și soluții.
- În cazul vopsirii produsului sau a unor detalii de către client sau alte persoane terțe.
- În cazul utilizării necorespunzatoare a modului de utilizare și întretinere a mobilierului.
MODUL DE UTILIZARE ȘI ÎNTREȚINERE
- Produsele de mobilier se vor manipula și transporta doar în ambalajele originale.
- Fiecare produs va fi dezambalat cu grijă, evitându-se lovirea sau zgârâierea detaliilor de mobilier.
- Produsul mobilier va fi asamblat și instalat într-o încăpere cu o temperatură nu mai mică de +10*C și umeditatea relativă a aerului între 35% și 50%.
- Piesele de mobilă, precum și ansamblul mobilier, trebuie ferite de umezeală, îngheț, căldură excesivă și acțiune prelungită a razelor solare directe.
- Distanța la care poate fi expus mobilierul față de o sursă de încălzire, nu trebuie să fie mai mică de 1 metru.
- Toate sistemele de fixare a mobilierului de lemn trebuie strînse repetat la 3,6,9 și 12 luni din data vînzării.
- Suprafețele de mobilier trebuie ferite de obiectele ude, fierbinți sau alcool.
- Curățirea și lustruirea suprafețelor se va face, după caz, cu soluții speciale pentru lemn, stofă, piele.
Se interzice:
- Ștergerea suprafețelor cu cârpe unse în ulei, petrol sau alcool;
- Folosirea preparatelor de curățare care conțin elemente abrazive sau acizi;
- Împingerea pe podea a mobilierului asamblat.
SALTELE
CONDIȚIILE DE EXPLOATARE ȘI ÎNTREȚINERE
- Salteaua trebuie amplasată pe o suprafață dură și dreaptă;
- Dimensiunea saltelei trebuie să corespundă dimensiunii suprafeței pe care va fi instalată;
- Greutatea utilizatorului trebuie să corespundă, respectiv să nu fie mai mare decât indicele de greutate maximă al saltelei;
- Se recomandă utilizarea saltelei la o temperatură mai mare de +5*C și la o distanță minimă de 0,5 m față de sursa de căldură;
- Pentru adaptarea suprafeței saltelei la greutate, se recomandă, o dată la 3 (trei) luni, schimbarea poziției saltelei ”cap-picioare” și utilizarea ei într-un așa mod repetat.
Se interzice:
- Rularea sau plierea saltelei în mod repetat;
- Exploatarea sau păstrarea saltelei într-un mediu cu umeditate ridicată și/sau fără aerisire;
- Curățirea cu solvenți chimici sau substanțe care pot cauza deteriorarea saltelei;
- Utilizarea saltelei ca obiect, excluziv pentru ședere.
Mențiuni:
- Înălțimea reglementată a saltelei, indicată pe ambalaj, va rămâne neschimbată pe toată durata exploatării.
ACORDAREA ȘI TERMENUL GARANȚIEI
- Garanția se acordă conform legislației Republicii Moldova;
- Garanția este valabilă din data cumpărării produsului și în condițiile de utilizare corespunzătoare, indicate în articolul despre exploatare și întreținere;
- Garanția se oferă doar în cazul prezentării facturii sau bonului fiscal al produsului vizat.
Garanția nu se răsfrânge:
- În cazul transportării incorecte care a cauzat deformarea sau apariția unor defecte ale saltelei;
- Dacă salteaua s-a defectat în urma incendiului, inundației sau altor accidente;
- În cazul apariției unor defecte aplicate intenționat.
Mențiuni:
- Returnarea saltelei se face doar în cazul când ambalajul rămâne intact și nedeteriorat (conf. cap. 4 din HG Nr.1465 din 08/12/2003 )

Politica de retur – MOBICASA
Pentru transparență și pentru a evita orice neclarități, te rugăm să consulți informațiile de mai jos privind dreptul de retur, în funcție de modalitatea de achiziție a produselor MOBICASA:
A. Achiziții din magazinele fizice (offline)
Conform Legii nr. 105 din 13.03.2003 privind protecția consumatorului, produsele nealimentare de bună calitate, inclusiv mobilierul, nu pot fi schimbate sau returnate în cazul achizițiilor efectuate din magazinele fizice, dacă sunt îndeplinite cumulativ următoarele condiții:
- produsul este conform comenzii;
- produsul nu prezintă defecte de fabricație;
- produsul a fost acceptat la livrare sau la ridicare.
Prin acceptarea produsului (semnarea documentelor de primire sau ridicare), clientul confirmă că acesta este în stare corespunzătoare din punct de vedere vizual.
Important: În cazul achizițiilor din magazinele fizice, răzgândirea ulterioară nu constituie motiv de retur, dacă produsul este de bună calitate.
Lista produselor ce nu pot fi returnate sau schimbate pe un produs similar în termen de 14 zile:
- Bijuteriile (bijuterii din metale prețioase cu pietre prețioase, metale prețioase cu inserții de pietre semiprețioase și sintetice, pietre prețioase fațetate);
- Țesături și tricotaje (lenjerie de corp, lenjerie de pat, ciorapii și derivatele acestora);
- Articole de igienă personală (periuțe de dinți, pieptene, agrafe de păr, bigudi, pensete, aparate de ras, aparate de ras electrice și alte produse similare de igienă personală);
- Parfumerie și produse cosmetic;
- Articole textile (bumbac, in, lână, mătase și țesături sintetice, panglici, împletituri etc.);
- Produse de cablu (fire, cabluri);
- Materiale de construcții si finisaje și alte bunuri vândute pe metru pătrat (linoleum, film, covoare, etc.);
- Produse și materiale ce intră în contact direct cu alimentele, fabricate din materiale polimerice, inclusiv de unică folosință (veselă și ustensile de bucătărie, materiale de ambalare, recipiente pentru depozitarea și transportul alimentelor (cutii, sticle, butoaie);
- Produse chimice de uz casnic, pesticide și agrochimice;
- Mobilier de uz casnic (seturi de mobilier);
- Autoturisme și autovehicule, remorci și agregate pentru acestea, mijloace mobile de mecanizare mică a lucrărilor agricole, ambarcațiuni de agrement și alte ambarcațiuni de uz casnic;
- Bunuri de uz casnic complexe din punct de vedere tehnic pentru care se stabilesc perioade de garanție (aparate de uz casnic, echipamente radioelectronice, echipamente de calcul și multiplicare de uz casnic, echipamente foto și de film, aparate telefonice (staționare și mobile) și echipamente de fax, instrumente muzicale electrice, echipamente și dispozitive de uz casnic);
- Produse pentru prevenirea și tratarea anumitor maladii la domiciliu (articole de salubritate și igienă din metal, cauciuc, textile și alte materiale, instrumente medicale, dispozitive și echipamente, produse de igienă orală, lentile pentru ochelari, articole de îngrijire a copilului, medicamente);
- Jucăriile.
B. Achiziții la distanță / online
Pentru comenzile plasate online, legislația privind comerțul la distanță oferă clientului dreptul de retragere din contract în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului, fără a invoca un motiv, doar dacă sunt respectate strict condițiile de mai jos:
Clientul poate solicita retur numai dacă:
- produsul nu a fost utilizat;
- produsul nu a fost asamblat;
- produsul este nedeteriorat, fără urme de uzură;
- produsul este returnat în ambalajul original, complet;
- sunt returnate toate componentele, accesoriile și documentele;
- produsul nu este desigilat peste nivelul necesar unei simple verificări vizuale.
- produsul trebuie să rămână sigilat în ambalajul original. Desigilarea completă duce la pierderea dreptului de retur.
Important: Produsele care au fost asamblate, montate, utilizate sau deteriorate nu pot fi returnate, chiar dacă termenul de 14 zile nu a expirat.
Retur din motive ce țin de client (răzgândire – produs conform)
În cazul în care returul are loc din motive ce nu țin de neconformitatea produsului (ex. răzgândire), atunci:
- costurile de transport sunt suportate de client;
- costurile de manipulare (încărcare/descărcare), dacă sunt necesare, sunt suportate de client;
- MOBICASA nu este obligată să preia returul la domiciliul clientului.
Produsele acceptate pentru retur se pot returna:
- prin aducerea personală a produsului la depozitul indicat de MOBICASA
sau
- prin curier, organizat de client sau, la solicitare, de MOBICASA
Retur din cauza neconformității produsului (defect, deteriorare, produs greșit)
Dacă returul este justificat de o neconformitate imputabilă MOBICASA, atunci:
- MOBICASA suportă integral costurile de transport;
- MOBICASA suportă costurile de manipulare;
- returul se face conform instrucțiunilor comunicate de operator.
Pentru detalii despre procedura și Politica de retur Mobicasa, este necesar să vă adresați la numărul de telefon, Suport clienți: +373 69 40 37 37

content 0
content 1
Nu există recenzii pentru produs până acum.